Pakej Alpine Route Tour kini kembali ! Nikmati keindahan Pergunungan Alps di Jepun dan saksikan kemegahan Snow Wall setinggi 20 meter serta pelbagai lagi aktiviti menarik, hanya dengan Sushi Travel

ITINERARI TRIP :

Day 1 | KLIA-OSAKA

Bertolak dari KLIA/KLIA2, penerbangan mengambil masa 6-9 Jam (Transit di Hong Kong 1 jam bagi Cathay Pacific), Ketibaan di Kansai International Airport Osaka. Bertemu dengan Tour Guide di balai ketibaan dan bertolak ke kediaman. Check In dan Rehat

Day 2 | UMEDA SKY BUILDING – KUROMON MARKET – SHINSAIBASHI

Breakfast dan mulakan lawatan. Pada hari ini kita akan melawat bandaraya Osaka yang penuh tarikan tersendiri. Singgah di Umeda Sky Building Observatory dan seterusnya ke Osaka Castle, salah sebuah istana Shogun yang paling terkenal di Jepun. Pada sebelah tengahari kita akan ke Kuromon Market, dan kemudiannya membeli belah di Shinsaibashi Shopping District sehingga petang. Pulang ke Hotel di sebelah petang dan berehat.

Day 3 | TAKAYAMA – ALPINE ROUTE TOUR

Breakfast dan Check Out. Pada hari ini kita akan transfer ke daerah Takayama bagi Alpine Route Tour. Nikmati permandangan indah di ladang wasabi dan nikmati wasabi segar dari ladang. Kemudian rasakan pengalaman memetik buah strawberry segar dan anda boleh merasa 3 jenis strawberry yang berbeza di sini. Bersiar-siar di bandar Takayama dan check in hotel di sebelah petang.

Day 4 | OTANI SNOW WALL TOUR – ALPINE ROUTE – KUROBE DAM

Breakfast dan mulakan lawatan. Pada hari ini kita akan ke Otani Snow Wall dimana anda boleh melihat salji tebal setinggi 20 meter di sepanjang laluan Otani Snow Wall. Alami keindahan panorama Japan Alps dengan menaiki 6 jenis kenderaan khas seperti Shinhotaka Ropeway, Trolleycar, Cable Car. Akhir sekali singgah di Kurobe Dam dan nikmati permandangan indah di salah satu empangan terbesar di Jepun ini. Transfer ke Osaka di sebelah petang, check in hotel dan berehat.

Day 5 | KYOTO- ARASHIYAMA- SAGANO ROMANTIC TRAIN

Breakfast dan mulakan lawatan. Pada hari ini kita akan ke daerah Kyoto yang terkenal dengan budaya dan keindahan Jepun. Kita akan melawat Arashiyama bamboo forest, dan kemudian menaiki Sagano Romantic Train yang sangat menarik. Bersiar-siar di persisiran sungai Katsura dan Togetsukyo Bridge. Pulang ke hotel di sebelah petang dan berehat.

Day 6 | RINKU TOWN OUTLET – KANSAI AIRPORT – KLIA

Breakfast dan check out hotel. Transfer ke Rinku Town Outlet dan free & Easy sehingga waktu check in. bertolak ke Kansai International Airport dan menaiki penerbangan pulang ke Malaysia .

—————————–

Maklumat Lanjut & Harga : https://triphalaljepun.com/pakej-alpine-route-2023/

Untuk tempahan & pertanyaan pakej hubungi : 017-589 7919

Email : sushitravel@gmail.com

Website : triphalaljepun.com

Leave a comment